ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 150
  • بازديد ديروز : 155
  • بازديد کننده امروز : 23
  • بازديد کننده ديروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 150
  • بازديد ماه : 4,196
  • بازديد سال : 31,880
  • بازديد کلي : 72,586
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.205.176.39
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

کدهای اختصاصی

Cyber7 Team 88 بازدید 0

CPM - Cost Per Mille CPM یا Cost Per Thousand اغلب در دیجیتال مارکتینگ برای نشان دادن هزینه per mille (یا همان هزار نمایش) استفاده می‌شود. در واقع هنگامی که شما در تبلیغات آنلاین براساس هر هزار نمایش با ناشر توافق می‌کنید، از این معیار استاندارد بهره می‌برید. نمونه پرکاربرد امروزی این معیار را می‌توان در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام) مشاهده کرد. در این وبسایت CPM یعنی درآمد شما برای هزار نمایش ، با توجه به نمایشها و کلیک هایی که تا امروز داشته اید و درآمدهای متفاوتی دریافت کردید این مبلغ به شما کمک میکند تا متوجه بشوید که برای هزار بازدید به صورت میانگین ممکن است چه مقدار درآمد داشته باشید. CPM فقط یک تخمین از درآمد است و ممکن است متفاوت باشد.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

نظرات ارسال شده

درباره ما

بلاگر و خبرنگار حوزه تکنولوژی