نماد اعتماد الکترونیکی ما

درباره ما

Thursday، ۱۱ Esfand ۱۴۰۱

ایمیل رسمی و تجاری ما :

info ad jozve.shop (بنابر دلایل فنی که بر گوگل سرچ نیز تاثیر منفی زیادی داره ، (نوشتن کامل و چسبیده ادرس ایمیل در هرکجای از وبسایت های فروشگاهی در حال رشد و توسعه ، البته اول لطف الله رحمان و رزاق و دوم نظر لطف شم همراهانکه از 1393 -2014 از وبلاگ بلاگفا و اولین پست اینستاگرام من در نوامبر 2014 در حال داد و ستد و کسب روزی حلال و بزرگ کردن خانواده مان از #موبایل_سینا_عجبشیر به 👇👇👇💚🫲🫲🫲 #موبایل_سینا_تبریز در هجدهم بهمن ماه 1397 و از شهریور 1401 هم که #آذر_فایل_سینا متولد شد و بزودی هم ب لطف خدا و بعد شما هم میهنان عزیزم و مخصوصا تورک زبان تاج سرم ،غیرتلی باجی و قارداش لاریمیزین مساعده سی نن ، برند بین المللی و ... سوپرایز های فوق العاده که به من و تک خوری و پله کردن احدی نیستم ، همه عزیزان و مشتریان تو بانک اطلاعاتی مون،که حتی از چهار سال قبل، هزار و 250 تا تک تومنی خرید کردن و شماره تماس و ایمیل هاشون بصورت شدیدا حفاظت شده و امانت دارانه محفوظه ، سوپرایز منفجر و قدردانی خواهد شد انشالله.

فروش نرم افزار و کتب تخصصی تعمیرکاران موبایل

https://panel.aqayepardakht.ir/trustGateway/8219

مجوز رسمی کسب و کار تعمیرات موبایل از وزارت کار و رفاه: کلیک کنید

مشاهده مجوز ما در وبسایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی:

https://logo.saramad.ir/verify.aspx?CodeShamad=1-1-765283-65-0-5

موبایل سینا تبریز را در فضای مجازی دنبال کنید
اخبار فناوری و قیمت های جدید موبایل و لپ تاپ و دلار و ارز های دیجیتال و حتی اتوموبیل و حتی فرصت های فروش اینترنتی و اقساطی شرکت های معتبر و یا بانک های کشور برای خرید قسطی و یا همان بدون ضامن #BPNL در پیامرسان‌های فضای مجازی پوشش داده می‌شود.

موبایل سینا تبریز یا همان #آذر_فایل_سینا با راه‌اندازی کانال‌های خبری-مجازی خود در پیام‌رسان‌های فضای مجازی، پوشش و توزیع اطلاعات صحیح به افکار عمومی را در دستور کار قرار داد.

برای مشاهده و دریافت آخرین اخبار، رخدادها، تصاویر و اطلاعیه‌های تیم Mobi7 Market Sina ، ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

پیام‌رسان بله

ble.ir/Sina_Mobile

پیام‌رسان ایتا

https://eitaa.com/mobile_Sina



پیام رسان گپ

https://gap.im/mobi7

@mobi7



پیام‌رسان آی‌گپ

https://iGap.net/mobile7



پیام‌رسان سروش :

https://splus.ir/Mobile_Sina

splus.ir/Mobile_Sina

پیام‌رسان تلگرام : کانال از 1394 خورشیدی بکوب فعال و آرشیو موجوده :

t.me/Sinamobilee



آپارات

aparat.com/Gunaz



.

اینستاگرام

instagram.com/Mobile.Sina7



.

توئیتر (تاسیس و فعالیت مداوم در این اکانت معتبر توییتر من ،دقیقا از سال 2013 می‌باشد.)<br/><br/>twitter.com/Sina_Akhtari<br/><br/>

.

وبلاگ ما در پرسپت :

https://percept.ir/@sina



.

پادکست شنوتو ، ما :

https://shenoto.com/channel/podcast/azfile



.
<br/>صفحه رسمی کسب و کار موبایل سینا تبریز در یونید :<br/><br/>https://uneed.ir/b/aqparw<br/><br/>.



مخاطبان همچنین برای مشاهده آخرین اخبار مرتبط با اقدامات حوزه cyber و اهداف متعالی امنیت سایبری می‌توانند در محیط وب به پایگاه اطلاع‌رسانی www.AzarFiLe.COM مراجعه داشته باشند

.

https://yek.link/Sina7

حریم خصوصی کاربران

هنگامی که شما از خدمات سایت فاپturk7ول استفاده می کنید، ممکن است اطلاعات شخصی از شما بخواهیم. این اطلاعات می‌تواند شامل نام، نشانی ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره کارت بانک شتاب یا اطلاعات دیگر باشد. ما به چندین دلیل اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنیم، از جمله برای مقاصد اداری و به منظور ارائه خدمات. سایت فاپول اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد و بدون بودن الزام قانونی این اطلاعات را برای دیگری فاش نخواهد ساخت.

کپی رایت

ما به حقوق دیگران احترام می گذاریم. چنانچه شاهد نقض قانون کپی رایت توسط اطلاعات درج شده در هر قسمت از فاپول بودید لطفا ” به برگه تماس با ما مراجعه کنید و با گزارش نقض قانون کپی رایت ما را مطلع کنید تا تصمیم های لازم اتخاذ شود.

MOBİ7 تاسیس این وبسایت از بهمن ماه سال 1390 که مطالب بصورت آرشیو ماهانه از بدو تاسیس موجود و قابل رویت میباشد. نشان طلایی ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای این نشان به رسانه‌های برخط هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می‌نماید. این نشان با کد شامد 1-2-770523-65-0-1 و به نام شرکت «موبایل سینا تبریز » از تاریخ 3 آذر 1399 صادر شده است. انتخاب هوشمند ، تضمین قیمت و پشتیبانی مطمئن مجموعه سایت های فروشگاهی و خدماتی تیم «« MOBI 7 MARKET ✊❣️»»در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی و شاخه دوم فعالیتمان، «« فروش فایل های PDF و فایل های نرم افزاری نایاب و ارزشمند»»برای تمامی هموطنان عزیز در جهت کاهش سفرهای درون شهری و دسترسی آسان کاربران به انواع گوشی موبایل موجود در بازار ایران با مناسب ترین قیمت ایجاد گردیده است . این فروشگاه کار خود را از سال 1398 آغاز نموده است و در حوزه عرضه گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی فعالیت می نماید. Mobile Sina Tabriz official Instagram:

https://yek.link/Sina7

معرفی فروشگاه کتاب فایل تبریز

وابسته به انتشارات فدک ایساتیس، خرید آنلاین و آسان اینترنتی کتاب، سریع و مطمئن، ارائه کننده‌ی و فروش کلیه کتاب‌های دانشگاهی فنی مهندسی، فنی حرفه ای از جمله ارشد و دکتری، آزمون های نظام مهندسی و کارشناسان رسمی، تجارت و بازرگانی، مدیریت، بورس، مدیریت استراتژیک، معماری، عمران، شهرسازی، عکاسی، طلا و جواهر، طراحی صنعتی، کتابهای عمومی و غیره در ایران می‌باشد.

خرید کتاب : خرید اینترنتی کتاب / خرید آنلاین کتاب / خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی / خرید کتاب دانشگاهی / سایت خرید کتاب / خرید کتاب آنلاین / خرید تلفنی کتاب / خرید پستی کتاب

فروش کتاب : فروشگاه اینترنتی کتاب / فروش کتاب / فروش اینترنتی کتاب / سایت فروش کتاب

کتاب : بانک کتاب / معرفی کتاب / کتاب روانشناسی / سایت کتاب / سفارش کتاب / پیک کتاب / کتاب عمران / بانک کتاب دانشگاهی / کتاب سیستم عامل

https://panel.aqayepardakht.ir/trustGateway/8219